
19-12-2016, 19:00
|
 |
Postwhore
|
|
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
|
|
massakabel afkoppelen, amperemeter ertussen en de lekstroom meten.
daarna zekering na zekering uittrekken tot de lekstroom verdwijnt.
werkt je alternator nog wel, als die het niet doet, wordt de accu nooit opgeladen en houd ze ook niet lang.
is het een diesel of benzine?
als je een 50Ah accu hebt, en die is op 1dag leeg (24uur) dan heb je een lekstroom van 2A of meer. dat is bijna 25watt en dat moet je ergens zien. 25watt is een soldeerbout aan warmte
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be
|