View Single Post
  #100  
Old 19-12-2016, 14:33
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by sampo11
Ziet er schitterend uit!
Hoe zorg je ervoor dat het ¨dichtgezette¨ deel niet aan de binnenzijde kan gaan roesten gezien je hier meestal niet meer met lak bij kan?



Om mee te beginnen, zorg ik er altijd voor dat ik aan de binnenzijde en de plaatdelen waar ik niet meer bij kan komen, al netjes maak en inspuit met een goede lasp-primer. Hier na worden de delen er ingelast en blijf je met het laswerk zitten waar vaak geen verf meer bij kan komen. Daarna zorg ik er voor dat we overal nog met een slang in kunnen komen om (na het spuiten) overal wax in te kunnen spuiten.

Dit zal nooit perfect zijn, maar we doen onze best om het in elk geval zo goed mogelijk klaar te maken zodat alles weer lang mee kan.

Mijn eigen auto word na het laswerk, gedompeld en in de KTL gezet, maar kan alleen bij een volledig kale koets en is erg duur. Dit nadert de perfectie het meest, maar heeft zijn prijs helaas.
Reply With Quote