View Single Post
  #56  
Old 13-12-2016, 22:41
PoloLG PoloLG is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 216
Default

Na lange tijd nog eens een update! Eenarmige ruitenwisser gemonteerd, spuuglelijk :lol: meteen weer eraf gehaald en wordt weer verkocht.

Begonnen aan het werk waar ik het meeste tegenop zag, de vloer kaal maken... 3 uur bezig geweest met 1 kant, duurt me al te lang. Iemand nog tips of tricks voor deze klus?




De dwarsbalk in het midden gaat eruit want ik heb namelijk een leuk setje via Tjibbe gekocht om de stoelframes op te monteren.





Afgelopen maand nog wat tijd gevonden om een dagje te klussen.* Nieuwe schroefset gemonteerd met nieuwe rubbers. Achter nog een veerpootbrug gemonteerd en voren de verstelbare toplagers, zeer mooi spul!

Ook meteen de moter eruit getrokken en de PU motorsteunen gemonteerd. Hittefolie op schutbord geplakt en nieuwe brandstofleidingen gemonteerd. Binnenkort gaat de motor weer terug erin.

Nog wat spullen bestellen zoals Ferodo DS3000, uniball stuurkogels, Castrol SRF remolie en CVE achterasrubbers. Ook verder gaan met kaal maken van de bodem. Als laatste staat het flocken van het dashboard op de planning.

Nu nog wat plaatjes:


*


Toplagers gemonteerd. (Ja, de moet is zeker nog aangedraaid)
*



*
__________________
MK2 CL VR6 vwclubparkstad.nl
Reply With Quote