View Single Post
  #38  
Old 26-11-2016, 16:13
Marxje Marxje is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Oct 2016
Posts: 62
Default

Vandaag een productieve dag gehad, veel gereden met de golf die het nog prima uithoudt.

Ik had namelijk afgesproken met Hermano, om van lampen te ruilen, hij mijn smoked lampen en ik zijn originele lampen.

Gezien hij een pittig stuk rijden van mij vandaan woont, hebben we allebei de helft gereden en elkaar ontmoet in den oever.

Het robbenoordbos om precies te zijn, en dat maakt me een beetje zenuwachtig, de eerste drie hits van robbenoordbos leverde resultaten op van homolove, eroman, en nog een andere vage datingsite voor heren onderling die elkaar hier treffen.

Nu ben ik niet bang dat ik opgewacht wordt door een stel roma-families die er dan luid lachend met mij auto vandoor gaan, want zo gewild is deze nu net ook weer niet....

Maar toch, hoe ga je uitleggen aan bekenden of aan oom agent dat je bij het robbenoordbos samen met een andere kerel staat te sleutelen aan je auto.

Het kan erger, als je een lekke band krijgt en iemand biedt aan om je te helpen "krikken" wordt het pas echt spannend.

Dit viel mee, en na een ontspannen rit over de A7 naar het noorden kwam ik heelhuids aan op de plek van bestemming.

Onderweg nog een leuke mark 2 gti tegengekomen in dezelfde kleur, fraaie wagen overigens.

Uiteindelijk, en eigenlijk zoals altijd ben ik bang om te laat te komen en ben ik veel te vroeg.
Ik kom aan, en ja hoor, drie auto's met beslagen ramen met in iedere auto een wulps kijkende heer. Twee met Tsjechisch kenteken.

Vertwijfeld vroeg ik me af of ik op de goed plek ben, ben ik per abuis terecht gekomen op de set van "saunaboys from prague"?

Of nog leuker, interrumpeer ik hier een drugsdeal? Moet ik uitstappen, nors kijken en vragen: "did you bring the money from Vinnie?"

Zo gauw als dat ze er zijn, rijden de heren weer weg, een auto achterlatend.
Stiekempjes een beetje opgelucht wacht ik netjes tot Hermano op komt draven.

Een tijdje later, komt er een rode golf 2 diesel aangereden en kunnen we kennis maken.
Twee golfjes, achter elkaar, naast een zonnig IJsselmeer. Een leuk tafereeltje.

Lampjes zijn snel gewisseld, en even laten staan we tevreden te kijken naar de auto's van elkaar.




Daarna tevreden naar huisgereden, onderweg nog even gestopt bij Erik om ook daar wat op te pikken.

Nu zit ik thuis en ben ik twee kennismakingen rijker, beide vriendelijke mensen. Wie weet tot een volgende keer, of op een meeting.👍

Het werd wel weer pijnlijk duidelijk dat de auto omlaag moet hoor, als ik hem zo zie staan naast de golf van Hermano, krijg ik hoogtevrees.

Terugweg heeft de golf zich ook voorbeeldig gedragen, even de 150 aangetikt op de teller, en ook dat lukt nog prima. Op de teller dan, dus ik vermoed dat de afwijking erg fors is 😉

Waar ik eerst niet veel harder dorst te rijden dan 110 km/h, komt de wagen wat meer los.
Reply With Quote