View Single Post
  #4  
Old 06-11-2016, 15:58
VdubMKII's Avatar
VdubMKII VdubMKII is offline
VW Guru
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 917
Default

- Ik heb er een gezien waarvan het dak niet lek is, maar de zwarte bovenlaag aan de zijkanten ingescheurd is. Kan die bovenlaag los vervangen worden, of wordt het dan toch een nieuw dak?

Ik gok dat dit een nieuw dak word ja, op mp word aangeboden een nieuw dak icl montage a 525euro.

- Een andere heeft last van slecht schakelen. Is dat een bekend euvel? Het wordt beschreven als niet makkelijk in de versnelling gaan, soms wat extra duwen en trekken en zo. Dat lijkt haast te klinken als rubbers of stangen of zo. Iemand hier ideeën?

Kan idd een kwestie van een revisiesetje voor het schakelmechanisme zijn of een versleten koppeling, meestal wel af te leiden adh van de km stand van de auto

- Bij een Golf hier in de buurt gaat het bestuurdersportier niet meer van buitenaf op slot. En het raam in het bestuurdersportier doet het ook niet meer. Ik lees dat over die sloten wel vaker. Is dat een bekend euvel? En hoe los je dat op?

Allebei de dingen zijn een bekend euvel, simpelweg omdat de bestuurderskant het meeste gebruikt word, het slot kan een kwestie van een nieuwe cilinder of complete klink zijn (Eventueel een klink van de sloop en je eigen cilinder omzetten) Het raam mechanisme kan meerdere oorzaken hebben (even ervanuitgaande dat het om een electrisch raam gaat)

- kabelbreuk bij de doorvoerrubber in de deur
- Schakelaar kapot
- Raammechanisme/motor kapot
__________________
2003 Bmw e39 530D
Golf MK3 Cabrio -> Zomercruiser
Golf MK3 GTI -> Ringtool

Follow me on facebook MW Photography
Instagram VamossDetailing
Reply With Quote