Afgelopen weekend naar MK2 Elite geweest met de kubus. Was al afgesproken anders was ik naar Classicmk1 gegaan denk ik , of RollHard..... Keuzes, keuzes....
Binnenkort naar VWOTS en probeer de meet van VW Team Brabant nog mee te pakken. Of 40 yrs. GTI bij Porsche Gelderland. Grrr, waarom moet dat toch allemaal op dezelfde dag georganiseerd worden....
Morgen ga ik de
IJssellandrally rijden met de GTI. Vorig jaar ook gereden met een geleende BMW 2002tii, nu dus met eigen auto. Erg veel zin in! De GoPro hangt inmidels aan de rolkooi, zal nadien kijken of ik wat filmpjes op YouTube kan posten.
Wat is er ondertussen aan de GTI zelf gebeurd? Wat kleine dingetjes, Recaro's waren al geplaatst. De Polo GTI pedaaltjes zitten er inmiddels ook in, kachel werkte niet goed (kon niet uit) dat is ook gefixed. Hij is getaxeerd en netjes verzekerd, dat zit dus ook snor. Oh ja, nog deurpanelen zonder (speaker)bakken gescoord en gemonteerd. 17" Cayennes ligger er nog, misschien monteer ik die nog wel aan het einde van het seizoen.
Het aanstaande winterseizoen wil ik gebruiken om dan eindelijk de toerenteller werkend te krijgen + onder het dash de bedraging nog wat netter af te werken. Dash gaat er dus uit, omdat ook de kachelbediening nog wat aandacht behoeft. Middenconsole past niet vanwege de kabels van de bak die binnendoor lopen dus wil gelijk een Cabrio kniebalk plaatsen. En als het dash er toch uit is, misschien wel het voorste deel van de rolkooi er in zetten. Maar dan moet de zaag in het dash en daar ben ik nog niet helemaal over uit... Verder wil ik er graag een motorsport shifter in hebben. En als we daar dan toch aan / bij de bak bezig zijn, zou de synchromesh van 4 naar 5 ook vervangen moeten worden eigenlijk. En dat zou een mooie gelegenheid zijn om er een sper in te zetten. Pfff, waar gaat dat heen.....

Zal t wel zien wat er van komt, heb nergens haast mee.