View Single Post
Old 01-09-2016, 08:22
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Bij deze weer een update,

Voor wat het bedrijf/locatie betreft hebben wij het grote geluk dat wij hier nu een auto-bedrijf mogen zijn zonder de 300M2 af te moeten breken wat in eerste instantie de meest vriendelijke ruil zou zijn.

Deze ambtenaar heeft serieus zijn nek voor ons uit moeten steken en de vergunning voor het bedrijf zijn nu goed gekeurd door alle partijen voor in het buitengebied en waar wij al 16 jaar wonen

De officiele afhandeling/papierwerk zal nog ongeveer een jaar in beslag nemen, maar is alleen de officiele afhandeling omdat alles al is goedgekeurd is en op papier staat gelukkig.

Verder weer wat foto's van mijn eigen mk2. Schiet niet op en heb lang moeten denken over hoe hem verder te gaan bouwen omdat hij financieel veel te duur zou gaan worden en ik dit geld liever in het bedrijf/verbouwen steek. Na lang denken tot een goed plan gekomen waardoor hij toch helemaal naar mijn zin zal zijn, maar toch ook nog betaalbaar blijft. De bijzondere pedalbox heb ik verkocht en plaats er de originele G60 pedalen in. Ook komt er ipv een dikke race-motor een standaard motor in op de originele ECU enz. Deze keuze bespaard mij veel geld en zal de pret niet drukken hoop ik

De op maat gemaakte wielnaven met een steek van 5x100 + 5x130 zodat ik straks ook met de Porsche wielen kan gaan rijden zonder de adapters.

De bevestiging voor de vulhals verwijderd en is het enigste deel wat doorgeroest is. Ik ga er een andere vuldop in maken en heb deze aansluiting dan ook niet meer nodig gelukkig:

Nog wat werk aan de Syncro-vloer gedaan:

Toch besloten om voor een volledige kooi te gaan. Dit was nogal lastig omdat ik hem wil combineren met de originele hemelbekleding enz.

Reply With Quote