13-08-2016, 20:57
|
Forum Regular
|
|
|
|
Zo.. We zijn begonnen aan de bakombouw van 4 naar 5 bak. Best nogal wat gepiel hier en daar maar het is te doen. Helaas was het te donker buiten om de centrale bouten van de bak los te halen. Morgen gaat de AKW 084 4bak er eindelijk af. Ik weet niet of ik het goed heb gezien. Maar volgens mij heeft het complete differentieel speling in de behuizing van de bak. Het werd hoog tijd dus. Ook kwam ik erachter dat de bak dus toch een heel klein beetje lekte bij de schakelaskeering. Vandaar dat de bak waarschijnlijk langzaam maar zeker naar de klote is gelopen door te weinig lagersmering.
Vraagje: Heb nu alles los behalve een 'baksteun'. Dan heb ik het dus over de steun achterop de bak richting de rubberen bak/motorsteun. Moet ik deze ook los halen om de bak er onderuit te pielen? Ik heb de aandrijfassen alleen los gemaakt bij de bak zelf en niet bij het fusee. Heb het idee dat het zo ook wel gaat lukken maar dat weet ik dus niet zeker. Anders haal ik die morgen ook nog even eraf.
Heeft er iemand toevallig nog een baksteun liggen? Die metalen steun die net even iets anders is van de 5 bak (Ten opzichte van de 4bak). De sloop hier heeft alleen maar golfjes 3 staan van na 1995. Die hebben die steun dus niet helaas.
Komt goed. Het heeft gelukkig geen extreme haast.
|