06-08-2016, 19:56
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by jos_br
Lijkt er toch wel op dat dit landelijk speelt,heb dit nu bij meer bedrijven gehoord. Ook wij hebben dit (nu 10jr geleden) meegemaakt na 9jr door de gemeente gedoogd te zijn. Had ook kunnen gaan procederen, zeker na de gedoogperiode had dit gekund. Dit kost dermate veel negatieve energie dat wij toen hebben besloten op een bedrijventerrein nieuw te bouwen.
In ieder geval sterkte in de strijd, een oplossing komt er altijd!
Jos.
|
Dankjewel Jos
Ik hoop van de week te horen wat het definitieve besluit is van de gemeente en procederen heeft voor mij geen zin helaas.
Alvorens zij langs kwamen, was ik voor een paar maanden daar voor zelf al bij de gemeente geweest met de vraag of er een oplossing is voor mij als bedrijf in het buitengebied.
Dit is tot nu toe mijn geluk geweest, want all notities waren hiervan aanwezig waardoor ze bereid zijn mij te helpen, maar zegt nog niks natuurlijk. Wel heb ik met hun om de tafel gezeten en hebben ze mij de kans gegeven voor overleg. Echter zal zelfs het beste, nog een flinke domper zijn helaas. Ik laat het wel even weten zodra ik de uitslag binnen heb.
|