Bedankt voor jullie positieve reacties
Ik hoop de R32 met een week of 2 klaar te hebben. Zoals het er nu naar uit ziet zal hij de verkoop in moeten. Niet omdat ik dit wil, maar omdat er een grote verbouwing aan zit te komen doordat ik het aan de stok heb met de gemeente voor wat het bestemmingsplan betreft.
Het bedrijfje DutchBuild ben ik begonnen voor 8,5 geleden, maar kon mijn werk doen doordat ze mij hebben gedoogt doordat er nog geen concrete plannen waren voor in het buitengebied.
Dit jaar zijn ze van de gemeente langs geweest onder het mom "Milieu Inspectie". Echter was dit alles in orde, maar werd ook verplicht om een aanvraag te doen bij de gemeente voor een categorie B bedrijf, en dat mag hier niet in het buitengebied
Ik ben in onderhandeling, maar het gaat links of rechtsom veel geld kosten in elk geval. Ik hoop dat we hier kunnen blijven zitten en ben hier nog over in onderhandeling en hoop binnen een paar weken te weten waar we aan toe zijn.
Ik heb dit een poos stil gehouden omdat dit eigenlijk een prive-probleem is, maar om wat onbegrip weg te nemen en door de van buitenaf gezien vreemde keuzes, wil ik dit wel even laten weten