View Single Post
  #13  
Old 04-07-2016, 08:15
Deere Power's Avatar
Deere Power Deere Power is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 80
Default

Dit weekend nog verschillende pruts-werkjes afgewerkt. Nummerplaat komt vandaag toe dus eindelijk testrit doen straks!

Vrijdag nieuwe bougiekabels, rotor en verdeelkop geplaatst, wagen draaide veel veel beter, geen haperingen meer.

Vrijdag bij een lid van dit forum de servo-steun en een set gele injectoren gaan halen met brandstofrail, originele brandstofdruk regelaar en bekabeling.
Vrijdagavond deze allemaal geplaatst, met nieuwe dichtingen op de injectoren.

De start was perfect, wagen startte en draaide goed op stationair toerental.
Na enkele seconden draaien, enorme benzine reuk en rook! 2 van de 4 injectoren lekten enorm veel benzien aan de overgang plastic naar metalen deel... De benzine liep er gewoon uit. Op in cilinderkop, inlaat en uitlaat-collector. In paniek alles stil gelegd en gespoeld met waten, was bang voor brand...

Alles uitgebouwd en eens op druk gebracht, verdict:

Bij twee injectoren loop de benzine er uit aan de overgang plastic-metaal
Bij drie injectoren lekken ze ook aan de inspuitopening. Je kan dus stellen dat het een slechte aankoop was..

Ondertussen de groene injectoren geplaatst, deze zijn niet perfekt maar ze lekken tenminste niet.
Reply With Quote