View Single Post
  #22  
Old 17-05-2016, 21:30
Ron mk1 Ron mk1 is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,176
Default

Quote:
Originally Posted by systreme
leeft deze topic nog?


Nee, of in ieder geval niet bij mij meer.
Is verder gegaan naar iemand anders , heb hem verkocht toen om de verbouwing thuis te financieren en een baby kamer te kopen .



Maar intussentijd wel weer wat anders terug gekocht , en nu ook een loods voor mezelf .
Eerst deed ik alles op mijn werk , en stond hij toch eigenlijk stiekum in de weg.

Nu heb ik een eigen hobby ruimte , waar ik langzamerhand gereedschap en spullen voor koop .

De vervanger van de nsu staat nu nog op mijn werk omdat ik een spit aan het maken ben om hem in te hangen .

Het is een soort gelijk project , maar dan in de zin van een ford cortina uit 1969.
Heb hem nu eindelijk op kenteken staan , de auto is zo goed als gestript nu en het spit is ook zo goed als klaar .

Aangezien er ook voor dit type auto niets te koop is ( nog minder dan de nsu) bouw en verbouw ik hem grotendeels op met escort mk2 delen .
Hoop moet ik daarvoor aanpassen maar dat komt wel goed.

Wat ik zoal verzameld heb in tussentijd :

Brede schermen ( heel breed)
Verbrede achteras uit engeland
compomotive 15 inch velgen ( waarschijnlijk worden die nog vervangen voor bredere velgen als ik die vind)

ATL brandstoftank
deepdisch stuur
snapp off naaf
aerocatch motorkapsluitingen
Hydrolische handrem
panhard systeem voor de achteras ( is tegen zijdelings bewegen van de achteras)

elecktr. stuurpen van een hyundai getz , die momenteel bij een kennis ligt zodat hij hem zo aanpast dat ik de sterkte zelf kan instellen.

Nieuwe snelheidsmeter en toerenteller gekocht in die bij het bouwjaar van de auto passen.

Zodra hij in het spit hangt kan ik beginnen met slijpen en lassen.
Het word alles zelf maken omdat er geen delen te koop zijn.

Reply With Quote