View Single Post
  #3  
Old 03-05-2016, 13:50
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,355
Default

het beste is Klokkerholm..
er bestaat ook van Wezel (en vast nog wel wat anders ook)..maar dat is ..tsja het eigenlijk allemaal NET niet..
denk er ook aan dat het meeste OVERZET plaatwerk is..en dus overal een paar milimeter te groot/breed..
overzetten kun je doen ..word ook veel gedaan...maar ik verdom het altijd..(veelste veel plamuur elende en kneedwerk om het er netjes aan te krijgen..)

Klokkerholm heeft delen die je er IN kunt maken ..dwz verzetten en inlassen..
daarna vertinnen en het is bijna Af fabrieks..
ik zou bij een Golf 1 altijd de gehele rand(en) vernieuwen en waar nodig ook de binnenkuip..
visueel is het moeilijk te bepalen waar hij nog 'hard' is ,het zou zomaar kunnen dat hij 5 cm na reparatie weer slecht word binnen het jaar (which reminds me?)
ik bestel dit spul altijd bij deze knakker ,en ALS het aankomt is het netjes verpakt en heeft het niet onder een trein gezeten ofzo..enkel het uitleveren is soms een drama
het spul moet dacht ik helemaal uit Zweden komen..en bij dat magazijn daar eet men dagelijks schildpaddensoep blijkbaar..
ik heb laatst 3 weken moeten wachten op BMW voorschermen,eerder nog spullen voor een Mercedes 124 ..verschrikkelijk...maar erop schroeven en klaar..niks vijlen of wringen ,vloeken
affijn
zoiets moet jij hebben..en dan weerszijden..en waarschijnlijk de binnenkuipen..
http://www.euro-autoparts.nl/artike...&weergave=thumb
en dit..
http://www.euro-autoparts.nl/artike...&weergave=thumb
ik weet het is verleidelijk om goedkoper te pakken maar ,dit spul is beter behandeld met een soort cataforese laag..en het voelt gewoon beter aan als je het vast hebt..randen zijn ook niet vlijmscherp en zo..
als hij slecht is aan de paravan ,zal hij dat waarschijnlijk ook zijn bij de hoeken van de A stijlen..,schrik niet van de rand waar de voorruit in staat aan de onderkant ,als je de ruit eruit trapt..
er zou zomaar niks kunnen zitten..over heel de lengte..
been there ,done that..even got the T shirt

veel succes!
Reply With Quote