Eindelijk wat tijd gevonden om wat foto's te posten over hoe en wat met de golf.
ik begin bij het begin tot waar ik nu ben, hoop dat het in de smaak valt
Ik heb de auto in juni overgekocht van mijn oom omdat ik hem voor een schappelijke prijs over kon nemen en omdat ik hem altijd zelf in onderhoud heb gehad dus ik wist wat er allemaal aan vernieuwd was geworden door de jaren heen dat hun met de auto gereden hebben. En de bedoeling van dit alles was om met de auto als daily te gaan rijden.... maar toen
toen ik hem kocht was die helemaal origineel op een schroefset en angel eyes na:
Toen ik de maandag erna de auto op mijn eigen naam ging zette zonder flauwe kul 3 min !! kwam er zo'n clown de bocht om in zijn dikke bmw die het te druk had met zijn telefoon en knalt me frontaal in de neus ( ik stond stil want ik zag het gebeuren )
en toen begon het. Er moes toch een ander neusje op de auto komen dus maar gelijk een vento front erin gezet.
ook heb ik de bumperbalk en bumper aangepast voor evt turbo ombouw ( intercooler )
zo heb ik toen nog een paar maanden rond gereden op de ring tot dat mijn koppeling het begaf en toen hebben mijn vader en ik de wagen uit elkaar gehaald voor de nieuwe dorpels enz enz.
hier een paar foto's meer volgen nog:
meer foto's volgen nog