Ja ik vind octaan booster ook best wel duur als je er steeds 5 liter in moet gooien

het gaat me ook meer om het pingelen dan dat het om vermogen gaat hoor.
Ik moest zo nodig een motor bouwen met een hoge compressie

maar dan wil ik wel gewoon goede brandstof want een gat in me nieuwe zuigers wordt ik niet blij van.
Er komt in ieder geval een losse pingel sensor bij en ik moet me afr meter even aansluiten maar dan weet ik tijdens het rijden in ieder geval of alles goed loopt.
Ik ben gister wel een paar uur weer bezig geweest met afstellen maar het kijkt nogal nauw en ik hoor een rare tik op bepaalde afstellingen van de ontsteking.
Hij staat nu volgens me stroboscoop op 14 voorontsteking , ik dacht dat je daar ongeveer wel met r1 carburateurs moet zitten.
Het synchroon stellen is ook toch nog best een gedoe, soms ben je er bijna en dan ontregelt het hele zootje opeens en begint de motor tegen de 3500 toeren te lopen opeens.
Ik ben ook gestopt rond 9 uur want de krukas keerring lekt opeens olie aan de bakzijde

heb je alles vervangen en vernieuwd en toch nog lek.
Hoop dat de koppeling nog droog is want het is aan de bakzijde.