14-03-2016, 17:11
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Het chassis is echt ongelofelijk netjes, dat is een feit
Het is soms wel een raar idee dat ik er evengoed zo veel aan lassen moet/wil.
Ik had hem schoon kunnen maken, dompelen met KTL, spuiten en hij zou een perfecte meeting-auto kunnen zijn, maar het is juist het verbouwen wat ik zo leuk vind om te doen. Echter zou ik er niet aan begonnen zijn als ik eerst een paar jaar aan het restaureren zou moeten.
Het gaat super zo en ook met een vooruitzicht dat het geen jaren zal gaan duren. Mijn streven is om het chassis aan het einde van dit jaar op te laten ophalen voor het dompelen en de KTL behandeling zodat hij vd winter gespoten kan worden en ik in tussentiijd de aanbouwdelen af/netjes kan maken, maar er kan altijd wat tussen komen waardoor er weer vertraging is, maar opgeven doe ik deze niet in elk geval
Morgenvroeg komen ze de rolkooien (voor mijn eigen, maar ook voor de Golf Rallye waar ik mee bezig ben voor een klant) afleveren die ik besteld heb bij Custom Cages. Ik ga hem wel iets veranderen omdat ik hem vooral simpeler wil hebben ivm de oldscool look, maar alles is dan in elk geval al op maat gebogen en scheelt mij veel werk en geld.
|