View Single Post
Old 10-03-2016, 23:22
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Ik maak op uit jouw text dat je onze auto's ziet als het niveau wat je voor ogen hebt en zie ik als positief.

Maak er vooral geen strijd van en probeer vooral je eigen auto te bouwen zonder te veel bezig te zijn met die van een ander. Ik meet mij aan niemand en probeer het elke dag weer beter te doen dan de dag daar voor zonder te kijken wie het beste is, want dat is geen gezonde motivatie. Er zijn genoeg bedrijven met werk waar ik tegen op kijk omdat ik het simpelweg erg mooi vind en graag naar werk kijkt wat bijvoorbeeld met de hand gebouwd is. Niet om mij daar mee te meten, maar omdat ik het waardeer en het leuk vind om daar deel van uit te mogen maken en van een bedrijvigheid, die steeds minder word helaas.

Voor wat mijn eigen mk2 betreft, wil ik vooral een zo goed mogelijke auto bouwen, en niet 1 die de mooiste of het snelste is, maar 1 die ik bouw voor mijzelf, en mijn gezin om daar straks zo veel mogelijk plezier mee te hebben. Ik bouw deze om mijn belofte naar mijn kinderen en mijzelf na te komen en niet omdat ik ergens prijzen wil winnen. Ik heb dan ook voor een motor, bak, aandrijflijn gekozen waar geen concurrentie in is omdat dat dit juist iets is waar ik mij niet mee bezig wil houden. Mijn oude Blauwe mk2 is ook geen allemansvriend en zal deze ook niet worden.

Ik vind het leuk om andermans werk te zien en zal nooit oordelen hier over. Ook zal ik nooit zeggen dat de door ons gebouwde auto's beter of mooier zullen zijn. De klanten die bij mij komen, hebben een wens of een bepaald beeld of doel voor ogen waar ik dan mijn best voor doe om dit beter en netter te maken als wat zij voor ogen hebben zodat zij tevreden zullen zijn. Niks naar buiten gericht en ik zou jou ook willen adviseren om lekker je eigen ding te bouwen zonder te veel stil te staan wat een ander mooi of goed zal vinden of niet. Het lijkt mij niet gezond als je ons als concurrent zou zien, want dat zijn wij niet.
Reply With Quote