Niet zo fijn als een 2f!!!
Zonder gekheid. Ondanks dat ik zoveel gezeik had met deze wagen ben ik er wel degelijk heel blij mee, anders was die wel verkocht. Ik heb hiervoor 2 Polotjes gehad en dan is deze overstap opzich wel fijn als je wat langer bent en regelmatig spullen moet vervoeren. Hoe het rijdt? Het zijn geen racemonsters die 8-kleppers maar ik vind het echt heerlijk rijden: Die 8 kleppers hebben in ieder toerental een lekker koppel en zuipen ook niet erg veel bij normaal gebruik. De mijne tikt nu bijna de 200*** aan en nog steeds ligt ze met de standaard ophanging als een blok op de weg. Enige minpuntje aan de ophanging zijn de achterasrubbers. Die zijn bij zo'n beetje iedere 3 gaar die ik heb gezien althans... De rede dat ik de boel aan het bewerken ben is niet zo zeer het vermogen dat ik eruit wil halen omdat het te langzaam gaat of iets dergelijks. Ik rij sowiso 98% van de tijd erg rustig met de wagen. Ben gewoon erg benieuwd hoe het gaat uitpakken. Let in ieder geval goed op als je er ooit eentje wil gaan kopen. Vaak genoeg zitten er wel wat meer minpuntjes dan je zou denken, ik zou sowiso met 2 man gaan kijken.
Bedankt voor de reacties over het spruitstuk.. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van dat inwrappen. Ik zal eens kijken of ik het originele hitteschildje nog netjes passend krijg. Zo niet, ga ik misschien toch overwegen om te wrappen. Het kan soms hele rare wendingen innemen met zo'n gewrapte uitlaat weet ik uit ervaring

(Scheurende lasnaden, uitlaat oververhit etc.). En het grappige is met zo'n wrap dat je ook niet ziet wat eronder allemaal gebeurt.
Mocht ik het toch overwegen om te doen. Welke 'wrap' soort raden jullie dan het beste aan? Je hebt meerdere materialen wraps. Dan ga ik er eens over nadenken.
Genoeg gelult.. Ik ga verder aan de cilinderkop
Bij deze alvast een sneak preview naar de inlaat
Thanks voor het meedenken nogmaals!