View Single Post
Old 06-02-2016, 19:07
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by heinz74
ik begrijp ook niet hoe dat Catawiki werkt..of hoe men aan hun spullen komt..
stond laatst gewoon een 2002 turbo tussen..'zulke' auto's blijven steevast in een specifiek kringetje hangen ,,die kom je niet zo maar tegen naast een ex lease 118d ofzo..
zou het weer zoiets zijn waar curatoren en/of deurwaarders achterzitten..van die figuren die je nieuwe flatscreen taxeren voor 50 euro en dan vervolgens voor bijna nieuwprijs aanbieden ?..
en daar vervolgens zelf flink wijzer van worden?..
ik weet wel dat MP er vol van staat, van hun advertenties..ook daar zal MP wel een percentage van opstrijken..
het word ook steeds moeilijker om tussen de autoonderdelen spullen van particulieren te vinden ..ook al filter je vanalles ,dan nog kom ik bij bedrijven uit die 25 euro vragen voor een asbak..,15 euro voor een raamslinger..
en dan ook elke keer die ongeloofelijke vervelende reclames ertussen van KPN en All secure..bijna niet weg te klikken die troep..
ben benieuwd hoe MP er over 5 jaar uitziet..een grotere bende dan het nu is kan (bijna)niet..
achja de verkoopgroepen via Facebook zijn er ook nog..gaat doorgaans nog goed ook..tot nu toe ..

Een collega van mij vertelde dat hij gehoord had van iemand die zijn auto daarbij wilde aanbieden catawiki 20% van de verkoopprijs van jouw auto pakt. Daarom staan al die simpele auto's er ook zo ontzettend duur op. Moet je je voorstellen dat op een auto van 20k er gewoon 4000 euro naar catawiki gaat... Het enigste wat hun doen is een beetje reclame maken en die advertenties erop zetten.
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote