
17-01-2016, 21:35
|
 |
VW Enthousiast
|
|
Join Date: Aug 2014
Posts: 90
|
|
Quote:
Originally Posted by feffe
Bedankt voor de snelle antwoorden.
moet ik dan de hele onsteking incl hallgever ontvangen? is makkelijker toch?
heb dat eens gedaan met mijn polo HZ, is de zelfde motor ongeveer geloof ik.
is dit ook uitwisselbaar met een andere smallblock auto? dan kan ik he gewoon morgen op de sloop halen..
waar zit de brandstoffilter verstopt?
Ik zal ook eens de bobine voelen 
|
Ontsteking kan altijd speling vertonen, en de vraag is hoe lang de tweedehandse hallgever mee gaat, mijn Golfje kocht ik met deze symptomen en had toen nog geen 135k erop staan, maar sommige gaan al 100k meer mee op de eerste.
Vervangen is makkelijk, eerst ontsteking aftekenen, dan kap+rotor eraf pakken.
Dan stekker en de twee imbussen los en kan je de onsteking eraf pakken.
Triggerwheel zit vast met een paspen, kijken waar ie het meeste uiteen staat en die kant moet als eerste eruit getikt worden.
Dan kan je alles eraf schuiven en kan je bij de schroefjes van de hallgever zelf, en monteren vice versa.
Brandstof filter zit vlak voor je achterwiel aan de passagier kant.
__________________
Corrado G60 US
Corrado VR6
Golf Mk3 GL
Golf Mk3 GL TDI
|