View Single Post
Old 11-01-2016, 11:41
Dennisdutch Dennisdutch is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by renshoff
Nou,

Motorsteun vervangen, koppelingsgever bij het pedaal vervangen, koppelingsgever/nemer op de bak vervangen.. Allemaal zonder het gewenste resultaat..

Dat de motorsteun vervangen is, was maar goed ook was echt op(roeren in een kom soep is der niets bij ). Auto blijft weer mooi rustig tijdens het starten.

We hebben de afspraak gemaakt met de garage dat we de brug mogen gebruiken om zelf de koppeling en vliegwiel te vervangen en er zal een monteur bij ons over de schouder mee kijken om te helpen. Garage baalde er zelf ook van dat het dus toch het vliegwiel lijkt te zijn. Gelukkig worden we er goed behandeld en is de service meer dan top dus gaan we toch maar voor vervanging... Dit gaat waarschijnlijk binnen nu en 2 weken gebeuren

Ha een mede lot genoot haha. Heb je beschikking over VAG-COM of VCDS ? Als je achterwielen helemaal niet mee draaien is er misschien ook nog wel een foutcode aanwezig? Hoeveel km heeft jouw golf gedraaid ?

Keep you posted !

Ik heb helaas geen toegang tot en VAGCOM oid, ik heb hem wel uit laten lezen.

Even een stapje terug.

Ik heb de auto gekocht met 278.000km, 3 maanden geleden.

Compleet GTI Interieur met stoelverwarming.
Dual zone climate control
4 motion (2 motion ondertussen )
Xenon koplampen
6 versnellingen natuurlijk
En een mooie RNS mfd2 radio/navi
Erg luxe uitvoering voor een VW golf 5

Nu staat er op de auto ondertussen 288.000km en heb ik de volgende dingen ontdekt:

* 4 motion storing (geen verbinding met CANBUS AWD)
* moeilijker starten bij warme motor (2.0tdi kwaal?)
* Kvs moet iedere 2500km 100ml bijgevuld worden.
* Koppeling ontkoppelt niet goed, vooral in zijn 1,2 en achteruit.
* Brommen en trillen onder hoge last bij lage toeren.

Verder stuurt, remt en gaat de auto goed vooruit!

Iemand ervaring met 4 motion storingen?
Reply With Quote