Nou.. Zelfs de dealer wist het niet meer zeker.
Ga hem binnenkort met de stroboscoop afstellen (Tempsensor los). Heb mij laten vertellen dat dit zou moeten werken bij de 2E. Heb het idee dat de ontsteking toch al redelijk goed in de buurt staat op het moment, maar wil het even zeker weten.
Ik verdenk dat mijn spruitstuk niet meer helemaal gasdicht is, dus mijn Duitse kerstman staat binnenkort voor de deur met een spaghetti spruitstuk
katalysator is voor mijn Golf uit 92' niet verplicht mits ik door de viergastest heen kom, dus die kan er ook gelijk tussenuit.
Rij tegenwoordig met 5w40 van Mobil. Laatst de oude olie afgetapt en voor de veiligheid ook even de carterpan eronderuit gehad. Hier zat nog een klein beetje vuil onderin. Oliezeef even nagekeken van de pomp en het zag er allemaal prima uit

Gelijk ook even het rubber tussen de warmtewisselaar en het blok vervangen. Zag dat deze aan het zweten was en heb al veel leuke ervaringen van mensen gelezen die hierdoor bijna hun blok naar de klote hebben gereden.. Rij nu ook met een Magnetische olieaftapplug, deze kon ik goedkoop krijgen via een vriend. Eigenlijk niet nodig, maar vond het een leuk hebbedingetje
Vond het wel weer tijd worden voor wat pics, dus heb wat foto's geschoten hoe mijn Golfje er tegenwoordig bij staat:
Schoon carterpannetje + Verse pakking
Best een gepiel trouwens.. Goed gereedschap is het halve werk, sommige boutjes kwam ik moeilijk bij.