View Single Post
  #67  
Old 06-12-2015, 23:40
sipkemk1rs2's Avatar
sipkemk1rs2 sipkemk1rs2 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 443
Default

Quote:
Originally Posted by heinz74
die Engelsman uit de post van Typ Siebzehn (ja das een Engelse ,ook al heeft hij links stuur.er werden geen GTI's gebouwd voor de UK tot 79,enkel 'grijze import met links stuur...fijn met inhalen denk?) ,heeft ook dat typeplaatje...DAT heb ik wel eens meer gezien bij een vroege '76er..
maar zoals ik al schreef..nooit een swallowkont..
aangezien ik al zo'n beetje in die dingen zit/zat sinds eind jaren 80..
lijkt me dat wel aannemelijk..al weet ik ook niet alles..
als het een hele vroege is zou hij nog wel een kachelpaneel moeten hebben met de schuiven en een motorkap zonder knik voorop?..Ja toch?..
ben ergens toch wel benieuwd hoe zoiets rijd..ik kan me het niet meer herinneren ..naar huidige maatstaven eigenlijk niet eens overdreven snel en gruwelijk lawaaierig waarschijnlijk...eerste de beste TDI die je het snot voor je ogen rijd etc etc

maar wel stoer...dat dan weer wel..

Zo te zien aan de achter kant dorpel lijkt het gewoon een nieuwe type ik zie daar een verspring En motor kap zonder knik dat heeft die van mij ook met de kleine deur slot en ik heb een wint vanger die ook op het prototype gti zat en heb ik nog niet eerder gezien op een 76 ergers
En op deze zie ik ook een glade kap volges mij maar ik zie weer een orginale schuifdak en volgens mij was die er toen niet in de GTI 76 maar weet ik niet zeker .
http://golf1-ig.de/service/register...d=978&offset=97
Reply With Quote