View Single Post
Old 03-12-2015, 22:25
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Wat betreft het starten e.d. Wel, dat is zichzelf nu aan het oplossen door diverse potjes forté en binnenkort een tweede nieuw brandstoffilter

Het roken echter... Het rare is dat die van mij het niet doet met de koude start, ik kan veel problemen vinden op internet wat betreft blauw roken, en mijn auto heeft bijna alle signalen voor kleprubbers, hij rookt bij langer dan 30 sec. Stationair draaien (alleen wanneer warm), wanneer ik een langere tijd bijv. In zn 3 tussen de 1200 en 2000 toeren rijd, als ik dan gas geef gaat hij ook roken. Maar als ik bijv. Dan van stationair optrek bij een stoplicht is de rook al weg wanneer ik overschakel naar zn 2. Nu heb ik heel internet afgestruind en het enige wat ik mis is het blauw roken bij het starten, want dat doet de mijne niet...

Als ik de problemen uitleg aan diverse monteurs, krijg ik telkens te horen de klepseals.. Dus ik denk dat ik die maar moet gaan vervangen

Verbruiken doet die ook wel wat,maar hij zweet ook nogsteeds op diverse plekken (carterpakking, krukaspakking dis. Zijde en bij de warmdraairegelaar.
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote