View Single Post
  #41  
Old 03-12-2015, 21:09
Wouter42's Avatar
Wouter42 Wouter42 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,505
Default

Komend weekend dan eindelijk die stabilisatie stang eronder zetten! Even wat nieuw spul besteld op ahw-shop.de.




Had inmiddels ook een zwarte grill op de kop getikt, vind het zonde om huidige delen te spuiten, dus vandaar een andere grill erbij. Zo kan ik ook nog eens wisselen. Ben op zich wel tevreden zo.




Vorige eigenaar vond het nodig om het gehele middenconsole te voorzien van fantastische carbonfiber stickers.




Vond dit echt 100x niks, dus alles er maar eventjes vanaf gehaald. Wat er onder vandaan kwam was ook niet echt een succes moet ik zeggen.. (inmiddels wel andere radio en nieuwe pook )




Fantastich, allemaal nep hout.. Voor de asbak en bekerhouder had ik al wel een nieuw klepje gekocht, alleen past die van de bekerhouder niet, iets met oud type en nieuw type. Binnenkort dus ook even een nieuw middenconsole frame! Inmiddels ook nieuwe deurgrepen erin gezet en nog even aan het twijfelen of ik mijn subwoofer in deze auto ga zetten.

16 januari afspraak bij Vagtechniek in Nuenen om de Golf te laten chippen!

Twijfel ook nog een beetje over de kofferklep, zit een deukje in.. Had bij Beekman een mooie rode klep zien staan, die ophalen of deze laten fixen?







Dit was t weer voor vandaag, het wordt zo rustig aan steeds meer mijn auto.
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15
Project: VW Golf 1.8t GTI '99
Reply With Quote