View Single Post
Old 02-12-2015, 19:11
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict

Is alweer ff geleden dat ik het gepost, maar heb zeker niet stilgezeten.

Werd getipt op een inlaatspruitstuk. Ik wou er sowieso eentje van VW hebben ipv Seat, en deze is al helemaal glad geschuurd en gepolijst. We zullen zien hoe die gaat worden, maar ga er maar vanuit dat de letters rood worden

Daarnaast is de nieuwe eigenaar van de Cupra ook aan de gang geweest. Onder de Cupra zit weer een subframe en voorwielophanging en velgen. Ook de achteras en vering en velgen zitten er weer onder .Dit had hij allemaal nog liggen of geregeld. Rollend en sturend is tenslotte een stuk gemakkelijker de schuur uit halen en de aanhanger op duwen.
Ook heeft ie het weer een beetje in elkaar gezet. Als het goed is komt ie komende zaterdagavond halen, hebben wij weer mooi ruimte

Ook de stabi losgehaald van de ABF

Zodat ik de draagarmen kon losmaken. Deze worden even gespoten en komen de PU rubbers in

De voorbalk is ook al los, deze worden ook even netjes gespoten en komen PU rubbers in.

Aandrijfassen zijn aan beide kanten los. 2 boutjes dol, dus daar nieuwe voor gehaald.
Nu moet de versnellingsbak er nog af.

En de 1.3 ligt al bijna los. Het spul hangt nog aan 2 bouten, steunt op de krik en de uitlaat zit nog vast. Verder is alles eigenlijk al losgekoppeld.
Uitlaat mag nog even los, en brandstofleidingen enzo. Dan de 2 bouten los en hopen dat ie niet te hard naar beneden valt
Ik ga zo weer naar de schuur, dus hoop dat ik m er snel uit heb liggen!

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote