22-11-2015, 14:11
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Even iets heel anders. Er is iemand die mijn projecten heeft gewaardeerd op 1 Ster.
Een ieder zijn eigen mening natuurlijk, maar ik ben er van overtuigt dat dit niet om de projecten zelf gaat, maar iets is om persoonlijke redenen.
Als iemand problemen heeft met mij, ik iets niet goed gedaan heb of als er iets anders aan de hand is, heb ik liever dat dat deze persoon dit aan mij laat weten zodat er over gesproken kan worden omdat ik mij van geen kwaad bewust ben. Wees een man en laat dan gewoon weten wat er aan de hand is !
Ik plaats dit werk niet voor Reclame, want ik zit al met te veel werk. Ik plaats deze projecten zodat iedereen zien kan hoeveel werk iets is, er misschien iets van kan leren, voor inspiratie misschien en vooral omdat ik het leuk vind om te laten zien wat wij maken omdat het meeste werk laten niet meer zichtbaar zal zijn als de auto af is.
Zodra een van deze auto's straks op een meeting komt te staan etc, hoop ik dat er meer begrip zal zijn voor een projectauto waar vaak heel veel werk in zit met alle ups en downs enz
|