View Single Post
Old 23-10-2015, 20:24
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore

mijn neef (ooit beroepsmilitair)..kocht vanaf '80 om de 2 jaar ALTIJD een nieuwe golf gti
wat ik er nog van kan herinneren ,kocht hij eind '86 een nieuwe 16klepper..daar zat halverwege de flanken een grijze bies op..zilver..maar niet heel fel..meer tussen antraciet en zilver
maar het kan zo maar zijn dat in de eerdere bouwjaren ..totdat schakelindicatie en verbruiksmeter verviel..dit puur zilvergrijs was..
ik zie ook foto's met type 1 GTI's in het zwart met een grijze bies onder de stootstrips halverwege de flanken...alswel er beweert word dat een zwarte GTI nooit de 3delige sticker rond de achterruit had...terwijl ik het wel degelijk gezien heb op meerdere GTI's
dealers werkten toen anders..je kon als klant toen gewoon vragen of men dit er op wilde plakken bij aflevering..(wel tegen betaling)..achterruitje lag er zo uit en stickerset in het magazijn..etc..
i.p.v dat je nu niet eens meer in de werkplaats mag komen, en je een APP gestuurd word over de eventuele opties bij aflevering..
maar in jouw geval denk ik 3zd..,rijd er eens goed een zomer mee in de zon en kijk dan eens foto's van toen hij net geplakt werd ..zul je zien dat hij zo donker niet meer is...
Reply With Quote