Ik had aan Bugs al een uitleg gegeven via een PM.
maar uit mijn hoofd ging het zo: (voor CE2. MET bestaande originele CV. (zonder CV een motortje voor elke deur bestellen, of een complete set met 4 motoren))
(Op CE1 zijn A07 en A20 de alarmlichten.)
Op zekeringkast:
H2/06 zwart/wit (alarmlicht links)
H2/04 zwart/groen (alarmlicht rechts)
Y bank rood constante plus
Massa van massablok boven zekeringkast.
Remote CV kastje:
Voeding + --> Y bank.
Voeding - --> Massablokje.
Knipperlichtdraad 1 --> H2/04
Knipperlichtdraad 2 --> H2/06
Plus (deurmotor) --> Naar deurslot
Min (deurmotor) --> naar deurslot.
Plus en min naar deurmotor met 2aderig draad.
In deur:
Deurpompje 2 aderig draad aansluiten op motor.
Motor moet recht onder het slot zitten. Zodat deze mbv een extra stang het slot kan sluiten en open duwen. Hiervoor moet het motortje onderaan de deur bevestigd worden op de rand waar de deurfolie ook zit. Dus er moet een gaatje geboord worden in de deur. Goed beschermen met tectyl.
De stang die erbij komt pakken van een andere (sloop)auto. Deze buig/knip je op maat zodat deze net onder of naast het slot komt.
Dan moet je even testen welke stang er op en neer gaat bij het openen en sluiten van de deur. Dit weet
ik niet uit mijn hoofd. Daaraan bevestig je de stang van de motor. Zodat deze electrisch gaat trekken/duwen. De stangen heb ik aan elkaar bevestigd met een massablokje waarin eigenlijk draden in horen te zitten. Maar deze werkt perfect met de stangen in deze positie.
Onderdelen:
Cv module:
http://www.cargoods.nl/shop/deurver...k-klapsleutels/
Deurmotor:
http://www.cargoods.nl/shop/deurver...osse-deurmotor/
Stangetje:
http://img840.imageshack.us/img840/...sltcheshrdw.jpg
blokje:
http://www.groepenkastcompleet.nl/aardblokje-meterkast
Hiermee heb ik het gedaan. Het werkt goed.
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily
'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs.

'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ?