View Single Post
Old 22-09-2015, 17:04
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by heinz74
zo te zien kloppen er wel wat dingetjes niet om een echte '76er te zijn..ik denk ook niet dat je daar aan kunt ontsnappen..sommige spullen zijn er gewoonweg niet meer
dat het wel een GTI is denk ik wel..grote kans een italiaan of spanjaard ..anders had hij zo ongeloofelijk rot geweest..
of het verstandig is om zoveel uit te geven aan een golf 1?..tsja..

Zo heb thuis even goed naar de foto's gekeken en de carrosserie is van na 1977 dat weet ik 100% zeker. Je kunt dit zien aan de ronde afdrukken die in de waterbak horen te zitten(tussen de motorruimte en de het dashboard van de auto). Deze ontbreken en er zitten 2 verticale strepen in het plaatwerk. Deze auto is omgekat. Je kunt het ook zien aan de schoefveerkoker (waar het chassis nr op staat) Deze heeft een brede rand waar hij op de carrosserie gepuntlast zit. Dit hoort een smallere rand te wezen. Ook ontbreken de motorkaphaken met de bijbehorende motorkaphaak-ogen die in de waterbak links er recht aan de zijkant horen te zitten.
IK heb de verkoper opgebeld (voor dat ik wist wat ik nu geschreven heb) en de verkoper gevraagd of hij mij kon vertellen wat de rotte plekken waren en dat kon hij mij niet vertellen want hij had al het carrosseriewerk uitbesteed. Maar aan de hoogte van de rekening dacht hij wel dat er erg veel aan was gerestaureerd. Opzicht is dit al een vaag antwoord. Hij had volgens zeggen zelf de auto kaal gemaakt en weer opgebouwd, dan weet je toch wel hoe rot je auto is of net? De auto komt oorspronkelijk uit Duitsland.
Reply With Quote