22-09-2015, 13:52
|
 |
Married to PC
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by turbojo2
Deze 76er gti met kenteken 87-YB-33 komt niet voor in mijn bestand van kentekens met type 171331 (golf 1.6 gti van 76-82) Heb net gekeken bij kentekencheck en zie dat er totaal aan niks afteleiden is dat het een gti is. De massa rijklaar is 960 kilo en dat hoort bij een gti 932 te zijn. Kan best wezen dat het toch een originele gti is maar dat moet je dan wel heel erg goed onderzoeken. Grote kans dat het een carrosserie van een golf 1 is waar alles van een rotte gti op is overgebouwd. Auto is 3 jaar geleden op NL kenteken gezet en als eigenaar wil je dan toch wel dat hij als gti op kenteken komt te staan lijkt mij.
|
Daarom is dus wat ik al eerder hier zei;
Quote:
Originally Posted by mezelf
Wbt "historie"; het is imho toch wel belangrijk dat deze valt na te gaan, zou geen zin hebben om 20 K te willen investeren aan 'n '76er GTI die >misschien< ooit 'n 1100 is geweest wat naderhand dus tot GTI werd omgebouwd, ook niet als die uit '76 is.
|
historie die valt na te gaan wel degelijk belangrijk, zeker als men zoveel geld voor 'n bepaalde oude auto wenst te besteden.
Hobby: VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982
Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
|