View Single Post
  #39  
Old 21-09-2015, 13:06
bekirvr6's Avatar
bekirvr6 bekirvr6 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 230
Default

Quote:
Originally Posted by NielsDub
Sorry, kan t net niet zien in mn glazen bol...
Kon er n jaar of 8 terug ook al niet in zien dat 911's en T1's in deze mate sky-high zouden gaan. Klote-bol...

edit: Dit blijft een interessant topic, maar de vraag is te algemeen gesteld. Wat is een 'klassieker' en wat is 'meer waard'? Als je nu een in orig en complete staat verkerende nette 86-er of 87-er kan kopen voor een duizend of 3, 4, dan doe je t altijd goed denk ik. Eerlijk gezegd denk ik dat een Golf 2 met 4 ton op de klok niet zo netjes meer zal zijn. Maar goed, als de prijs ernaar is.... Als t de uiteindelijk laatst overblijvende 16V zou zijn, dan maakt die 4 ton niks meer uit. Voor een gerestaureerde 76-er 1 wordt nu zo ongeveer standaard 20k gevraagd en dan hoor ik niemand (in z'n algemeenheid dan hè) over km stand, onderhoudsboekjes of historie. T is maar net in wat voor context je t wilt plaatsen.


sorry was iets te enthousiast..gaat over de rode 16v op MP


gaat over deze http://link.marktplaats.nl/m967492388
Reply With Quote