View Single Post
Old 21-09-2015, 10:41
kroeps's Avatar
kroeps kroeps is offline
VW Addict

Afgelopen week weer bezig geweest aan de golf. Ik ben zo tevreden met het resultaat hier heb ik alleen van kunnen dromen.

Lekker bezig geweest met de deuren weer terug gehangen, alle rubbers netjes schoon gemaakt en bevestigd. Aan de achterkant de achterlichten en bumpersteunen gemonteerd. De laatste losse delen zijn ook gespoten en zullen zo spoedig mogelijk gemonteerd worden.

Om de auto nog iets meer glans te geven gaat deze compleet gepolijst worden. Aangezien ik hier mezelf niet aan wil branden laat ik dit over aan de professionals, maar het resultaat is verbluffend. Op de foto's zo snel niet te zien.

Zaterdag in contact gekomen met iemand die mij heeft geholpen om de lijstenset weer op te knappen. Hij heeft een test gedaan met een klein stukje van de lijsten en dit was echt verbluffend. Dus ik ga hier mee aan de slag.

Ik ben nog wel op zoek naar een oplossing voor mijn ruitenset. Ik wil de bestaande ruiten laten polijsten, weet iemand hier iets voor? De voorruit is nog een plakruit, weet iemand waar dit te koop is?

Maar weer genoeg praatjes, nu paar plaatjes.