View Single Post
  #25  
Old 03-09-2015, 09:29
M1974 M1974 is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 548
Default

Quote:
Originally Posted by PimVW
De 200€ 74er Marius? Daar had ik mega mazzel mee.

Ik ben 14 jaar geleden nooit aan mn 1 begonnen om er ryk van te worden, hy staat nu te koop voor nog niet de helft wat ik erin heb gestoken. Dat is dan ook alleen geld, iedereen die zo n project wel s gedaan heeft weet hoeveel tyd, moeite en gevoel er in zo n auto gaat zitten. Daar is geen prys op te plakken natuurlyk maar makkelyk is t niet zal ik eerlyk zeggen om na 14jaar je auto te verkopen.

Je wil niet weten met hoeveel dromers ik de afgelopen weken te maken heb gehad dat is niet te filmen! Afgelopen zaterdag is er dan eindelyk iemand wezen kyken dus we wachten af.

Ik weet wel na al die jaren dat een Golf 1 geen investering is. De meerwaarde van een originele NLer of n Pirelli of n Plus zoals de myne snap ik wel


Inderdaad, die '74er Pim.
Ik denk dat jij er financieel het beste van geworden bent. Ik heb er niets aan verdiend, maar ook niets verloren.
In de paar jaar dat ik hem had, heb ik er wel van genoten, veel chroom spul en interieurdelen waren met wat schoonmaken nog in betrekkelijk goede staat. En als MK1 liefhebber kunnen zeggen dat je een '74er hebt gehad is natuurlijk onbetaalbaar.
Achteraf had ik hem misschien wel niet weg moeten doen en hem gewoon in de stalling laten staan....

Ik vind overigens dat je voor je GTI een nette prijs vraagt. Voor dat geld bouw je hem niet zoals jij hem hebt.
Ik ben de komende twee weken met vakantie, maar mocht hij zo niet verkocht raken, dan heb ik wel interesse in het blok. Wellicht is de DX uit mijn cabrio dan iets voor jou om er terug in te hangen?
Reply With Quote