View Single Post
  #329  
Old 02-09-2015, 07:44
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by René
Mooie kar, Wilco! Dino nu alweer verkocht? Ik dacht dat je hem juist bewaarde als een soort ziektekostenverzekering toch?

Maar, gaaf ding die R! Persoonlijk vind ik dit wel de gaafste wielen onder een 5:




Ik heb sinds een aantal weken weer serieuze problemen met oa mijn bloeddruk ondanks de zware pillen die ik er al voor slik, waardoor ik nu toe was aan wat positiefs op kortere termijn ipv alles op te potten voor later.

We hebben lang getwijfeld of we de Ferrari langer weg zouden zetten of hem er al eerder uit te doen, maar ik kon hem nu met veel winst verkopen waardoor ik van dit winstdeel iets kon kopen wat ik anders niet had kunnen betalen.

Door deze auto kan ik weer eens naar een meeting en heb ik een hobby die ook mijn kinderen erg leuk vinden zodat dit dan ook een positieve werking heeft binnen ons gezin.

Voor wat de oldtimer-auto's betreft als investering, weet niet goed wat de oldtimermarkt gaat doen omdat alles momenteel stagneert. Men vraagt overal nog de hoofdprijs voor, maar de auto's staan momenteel veel te lang te koop. Ik persoonlijk denk dat het wilde er weer wat vanaf is en dat deze markt weer langzaam terug zal zakken naar een wat normaler niveau waardoor het momenteel niet verstandig is om er 1 te kopen als investering. Natuurlijk blijven de kopstukken het goed doen, maar de auto's zoals ik ze nog net kon betalen, zal als eerste gaan zakken of stagneren.
Reply With Quote