De Golf is vandaag opnieuw getaxeerd. Laatste taxatie was inmiddels toch uit 2009, de jaren vliegen toch voorbij. Dit keer bij een andere taxateur die aan de (nieuwe) voorwaarden voldoet van mijn verzekeringsmaatschappij.
De taxatiewaarde is zo'n enorm hoog bedrag, dat ik er zelf wat van geschrokken ben, hoewel als je het allemaal zou gaan optellen (niet doen!

)... Daarom besloten dat ik het exacte bedrag niet bekend ga maken. Aangezien de taxatiewaarde en verkoopwaarde toch in de praktijk vaak verschillen en de golf in mijn bezit niet verkocht wordt.
Projecten voor aankomende winter;
- AFR meter (netjes in bouwen)
- Accu gaat definitief achterin met nette componenten (oem BMW pluskabel / pluskast, megafuse / houder, hoofdstroomschakelaar met slot)
- IC traject rechtstreekse route naar gasklep en helemaal zwart i.p.v. blauwe slangen
Tja wellicht wat mager voor een hele winter dus daarom ligt er ook een KR motor klaar. De motor heeft weinig kilometers gemaakt heeft geen stoot randen en geen eerdere revisies gehad. Daarbij een Scirocco 16v inlaatspruit stuk met dikke buizen en de lucht inlaat aan de enige juiste kant