qua rottigheid valt het nog mee, rechtsvoor moet er een nieuw vloerdeel in aangezien er (veel) water rechts stond is de bodem daar doorgerot. en rechts achter moet een grote operatie plaatsvinden:
Hier is ooit al aan geprutst, er zal een uit een sloper een heel nieuw stuk geslepen moeten worden en hier ingelast.
verder zijn het wat kleine plekken die gedaan moeten worden en valt het denk ik wel mee. kofferklep en linker deur moet denk ik wel andere voor komen.
ik haal de auto nu dus langzaam aan uit elkaar, motor eruit etc. en dan kan hij t.z.t. naar de plaatwerker/strak maker en vervolgens gespoten worden (inclusief motorruimte natuurlijk)
Motorblok gaat ook uit elkaar, liep super maar ik ga hem wel opfrissen en voorzien van een nette kleur (zwart/grijs) en bijvoorbeeld koppakking vervangen, klepseals etc. gewoon alles even nalopen en waar nodig dingen vervangen. Spaghetti spruitstuk erop, andere nokkenas (iemand enig idee wat voor je dan het beste kan nemen op een EV motor ? ) zodat hij net even wat feller is. Ik heb nog getwijfeld om er een VR6 of G60 in te bouwen, maar dan moet er weer eea omgebouwd worden qua draadboom en dan is de auto ook niet origineel meer natuurlijk.
Als alles af is natuurlijk de originele striping er weer op (zijkant).
ik zoek nog naar een aantal originele onderdelen zoals:
- Dunne lamellen enkele koplampen met rode rand gril
- voordeur panelen en 1 stoel in de 84er GTI grijs/zwarte kleurstelling
- Zacht GTI dashbordje
Hier heb ik ook een topic voor gemaakt.
En er komt stuurbekrachtiging op
Zo dan zijn jullie weer even op de hoogte