Nu we eens niet gaan verhuizen is er eindelijk tijd om weer aan de corrado te werken want de laatste update hier is ook alweer van 2013
Wat tot nu toe gedaan:
Front gedemonteerd
Motorblok verwijderd
Carterpan opnieuw geplaatst aangezien de vorige vloeibare pakking in combinatie met papieren pakking elkaar hebben opgevreten. Dat is dus nu gefixt!
Motorruimte goede polijstbeurt gegeven en ziet er nu ook stukken strakker uit
Alleen nu hebben we vandaag de bougies eruitgedraaid en bleek opeens cilinder 4 goed nat te zijn van de grijzige olie. Met een wattenstaafje de andere cilinders ook geprobeerd en was allemaal netjes droog.
Daarna compressietest gedaan en cilinder 1 tm 3 allemaal 950kpa en cilinder 4 drukt 1200kpa in de meter.
Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
Kop en onderblok zijn 5 jaar geleden gereviseerd geworden en sindsdien nauwelijks gereden alleen af en toe stationair lopen
Morgen filmpjes en foto's