View Single Post
  #7  
Old 02-07-2015, 01:42
SteffenUS's Avatar
SteffenUS SteffenUS is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 313
Default

Eindelijk een paar fotootjes. Kreeg ze eerst enkel onderste boven geĆ¼pload vanaf de EiFoon.












Afgelopen zaterdag eerste grote onderhoud eindelijk kunnen uitvoeren. Via een bedrijf uit California voor een net prijsje een OEM distributie riem kit kunnen vinden. De kit kwam met een distributie riem, multiregionale, spanroller, waterpomp met metalen schoepen, thermostaat en OEM koelvloeistof. Geen gezeik alles gelijk goed. Ook de poelie van de spanner van de multieriem vervangen. En gelijk even nieuwe bougies erin gestoken. Kreeg namelijk een melding dat de lucht/ brandstof mix te arm was. Haalde nieuwere bougies eruit maar van het merk Champion, dus die in de prullenbak geknikkerd en er NGK's voor in de plaats, echter geen platinum maar koperen. Veel gelezen dat deze weliswaar harder slijten, maar betere verbranding opleveren.

Vanavond ook maar even nieuwe remmen besteld voor rondom bij hetzelfde bedrijf uit California. De remmen zijn helemaal op en heb toch maar besloten om een upgrade te doen. Verder ga ik binnenkort m'n softtop repareren. Het dak lekt op beide hoeken rondom het raam. Heb echter minimaal 48 uur droog weer nodig en dat lukt de laatste 3 weken niet echt.

Verder even een vraagje. Heeft iemand enig idee hoe het kan dat de wind deflector wanneer het dak gesloten is plots omhoog komt? Heb nu twee keer mee gemaakt dat het ding uit zichzelf omhoog komt en dan niet meer naar beneden gaat. Enkel wanneer je het contact uit zet en opnieuw aanzet gaat het glas weer naar beneden.
__________________
Daily ride; 2002 Audi TT Roadster
spare car; 2001 VW Jetta GLS
Wife's daily; 2010 Ford Escape Limited
Reply With Quote