View Single Post
Old 01-07-2015, 09:21
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore

hahaha jouw foto van 2006 ..dat lijkt sprekend mijn toenmalige Rabbit TD Intercooler..
enkel had ik toen GTI spatbordverbreders ,origineel schuifdak en dikke spiegels..
ergens nog spijt van dat ik die toen 'weggegeven' heb in 2000..had nou een Golfje geweest van 3000 euros..en geen 1500 gulden ..maar goed ,dat was toen

je zou het biesje altijd een keer kunnen plakken..bevalt het niet..snok je er hem gewoon weer af..
en wat betreft de hemel...het is eigenlijk (voor mij dan ) gewoon een GTI ,met dit blok en alles, nog 2 keer meer...
zwarte hemel geeft toch altijd een iets ander gevoel ..ik had het op mijn eerder genoemde zwarte TD ook..
was een ex Belgische LX diesel waar iemand stevig bolknakken in had zitten smoren..dus de hemel was helemaal champagnekleurig van de nicotine..
eerst proberen schoonmaken hielp niet..ik heb hem toen zwart geschilderd met Flexa schoolborden zwart..is altijd netjes gebleven..en als je eerst alles verwijderd van haken en gordels ,binnenverlichting..een stuk sneller en makkelijker dan een GTI hemel erin beunen..
ramen eruit (voorruit met alle gevolgen van dien)..klote verlijmen met 100erden wasknijpers..nee dank je..

@ Style...eeeh wat jij bedoelt is een dikke kunstof plakstrip in chroom ..zoals op de GL modellen..
die was vroeger gewoon te koop bij de dealer voor 15 ofiets gulden..maar dat zal nu wel niet meer..
bij een GTI was dat gewoon een stukje grijze of zwarte striping die in de doos van de set voor de achterruit meegeleverd werd..
al past de onderste bies van de set voor de zijkanten ook ...dikwijls zat gebruikt daarvoor ..ziet niemand...
Reply With Quote