View Single Post
Old 30-06-2015, 22:55
yuli's Avatar
yuli yuli is offline
Forum junkie

Bedankt mannen voor de complimenten. Ben na al die jaren weer trots en blij met mijn golfje! Ik was ooit trots toen ik de auto kreeg voor mijn 18de verjaardag en nu 15 jaar later toch weer dat zelfde gevoel als toen. Nooit je eerste auto weg doen!

Dit is mijn derde motor swap (JB->EN->EG->PG) en de eerste keer dat het helemaal goed voelt. Dat ik bij de juiste bedrijven/personen kwam als ik vond dat het naar een hoger niveau moest en zelf niet lukte. Hoewel ik de golf altijd rijdend heb gehouden ben ik er is wel wat jaren helemaal klaar mee geweest. Vandalisme of haarscheurtjes in het onderblok bijvoorbeeld na een volledige motorrevisie (oeps niet gezien) of ellende met k-jet systemen waarbij ik bij niemand terecht kon voor hulp.

@Heinz
Als je het weer gaat oppakken doorzetten, we zijn genoeg op ons bek gegaan om te weten hoe het nu moet. Ik weet over welk biesje het hebt mijn schaal model heeft deze en ik heb er al een paar keer flink over getwijfeld. Dat twijfelen heb ik ook heel lang over de striping gedaan dus wellicht moet ik het maar gewoon doen.
Het is dan wellicht geen originele GTI als basis maar ik durf de striping te plaatsen en twijfel niet over het spuitwerk want dat zit goed.

Er is nog een punt en dat is dat het witte hemeltje wat zwart moet (c stijlen zijn dat al wel). Gek genoeg is mijn vriendin die daar op dit moment erg gevoelig voor is. "Is het enige originele nog aan heel die auto, zegt ze"
Ik wacht wel als ze is een weekendje weg is met d'r vriendinnen

Tot slot ik heb een collage gemaakt van mijn golf door de jaren heen;

Ik in 1986. Portugal (Eerste hagelschade )

2000

2004

2005

2006

2009

2015 (mei)

2015 (juli)

2020

Reply With Quote