14-06-2015, 18:49
|
Forum Newbee
|
|
|
|
mijn excuses, ik had er inderdaad bij moeten zetten dat hij in Bodegraven staat, vlakbij de A12 tussen Rotterdam en Utrecht. dat heb ik inmiddels aangepast.
de APK is inmiddels een behoorlijke tijd verlopen. kenteken 90-KJP-2
hij loopt niet meer omdat de motor er mee stopte. ik was toen midden in de nacht op weg naar Gent en halverwege de Kennedytunnel na Antwerpen besloot hij er er te stoppen. ik zat helemaal links en ben in zijn vrij gelukkig de tunnel uit gekomen. dat was wel even een spannend moment. de auto is op een ambulance naar mijn huis gebracht en ik heb het geld wat ik apart heb gezet voor het opknappen van de Passat in een nieuwe auto gestoken. ik heb nooit de mogelijkheid gehad te kijken wat het daadwerkelijke probleem was, maar ik vermoed dat de koppakking eruit geknald is en met een beetje pech daardoor vast gelopen is. ik heb dus geen idee hoe het blok er van binnen aan toe is.
verder heeft hij natuurlijk de bekende roest voor deze modellen en ziet er jammer genoeg niet meer zo fris uit.
ik heb er twee extra deuren bij, het plaatwerk van een ander front, een extra spinnenkop, nieuwe schijven en blokken en een doos met raamrubbers en dergelijke.
extra foto's zal ik morgen of overmorgen even maken en erbij plaatsen.
|