View Single Post
Old 03-06-2015, 15:08
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by fcapri
nu sukkel ik nog een beetje met de temperatuur. de temperatuurled knippert heel raar tijdens het starten, en ook de temperatuur is nu ineens 30° lager dan normaal. moet ergens een slecht contactje zitten. normaal varieert die spanning van een 5-9V en nu heb ik bij het starten al meer dan 11V. nogthans werkt de analoge meter wel goed

UPDATE hiervan, de analoge meter werkte totaal niet goed, temperatuur liep fell op, led begon voor gek te knipperen...
ding voor de 392ste keer weer uit elkaar en probleem opgelost. bij het verwijderen van het lampje (led) van het klokje in het midden, is één van die spoortjes beschadigd geraakt. op zich geen probleem, dacht ik. maar de massa van de kabelboom komt binnen op één van die connectors, loopt dan naar het massapunt van het klokjelampje en gaat dan verder naar die 10V regelaar.
massa onderbroken dus de regelaar had geen massa meer, en dan kan die tov massa dus niet goed meer afregelen op 10V. ff een brugje gelegd op de onderbroken baan en alles werkt naar behoren.
Reply With Quote