View Single Post
Old 02-06-2015, 19:28
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore

dat kan idd nog, maar is bij deze versie nog niet gemaakt.

de controllerprint zelf ligt los in de auto en is met lange kabels naar het scherm gebracht. ik kan dus aan de print nog dingen aanpassen. klein transistortje tussen en 1 uitgang hoog zetten als ik het scherm wil laten aanspringen.

het scherm werkt nu naar behoren, de layout is goed. nu wil ik het ook zo nog maken dat ik met een drukknop verschillende weergaves kan kiezen.
bv enkel een grijze achtergrond in het onderste deel en de klok als 4 grote getallen weergeven (zoals het originele scherm). dan zou ik in het smallere deel erboven de hoeveelheid liters weergeven.
2de modus zou dit deel dan zijn.

nu sukkel ik nog een beetje met de temperatuur. de temperatuurled knippert heel raar tijdens het starten, en ook de temperatuur is nu ineens 30° lager dan normaal. moet ergens een slecht contactje zitten. normaal varieert die spanning van een 5-9V en nu heb ik bij het starten al meer dan 11V. nogthans werkt de analoge meter wel goed
Reply With Quote