View Single Post
Old 31-05-2015, 10:13
yuli's Avatar
yuli yuli is offline
Forum junkie

Ik ga verder met een paar projecten waar ik nu rustig aan ga beginnen.

De accu wil ik achterin bouwen.
Dat is nodig omdat ik de toekomst stuurbekrachtiging wil inbouwen. Er is nu geen ruimte om het reservoir netjes kwijt te kunnen. Die wil ik ter hoogte hebben van de accu en daarvoor wil ik een potje hebben van een corrado, niet zo'n dikke van Cabrio.
Tweede is als de accu achterin staat kan ik terug naar zwarte IC slangen en 1 slang minder dus dat gaat nog een stuk netter staan in de motorruimte.

Inmiddels bijna alle spullen verzameld om binnenkort te kunnen beginnen. Waaronder een lekkere dikke plus kabel van een BMW 325i en een little fuse mega fuse, hoofdstroom schakelaar (met sleutels) en massakabel. Origineel BMW in de golf

Tweede project is puur cosmetisch. Mijn vader heeft ooit met de Golf caravan gereden daarvoor moesten er toen in die tijd knipperlichten aan de zijkant komen. 10 jaar geleden is mijn auto opnieuw gespoten maar vergeten deze knippers dicht te maken! Daarnaast is toen een imitatie motorkap geplaatst omdat het strak maken van mijn oude kap toen veels te duur was (hagelschade). Nadeel van die kap was al heel snel een druk schade door het lichte plaatwerk bij de slotvanger.

Via een vriend van mij een setje originele voorschermen kunnen bemachtigen en een motorkap. Deze zijn we gisteren eerst wezen passen;

Het gaat allemaal weer los maar ging even om dat je straks niet gespoten delen hoeft te kloten.

Maandag terug naar de spuiter na 10 jaar. Maat van mij vind het ongelofelijk hoe mijn lak er bij staat en zeker voor zwart waar je alles op ziet.
De spuiter pakt ook de paravan mee (ruit eruit) heb wat blaasjes bij het rubber.

Als laatste worden de Smidths vervangen door hoogglans verdichte 16 inch Porshe wielen met dunlop 195-40-16. Dit is nodig omdat mijn remmen veels te weining speling hebben in mijn huidige hoepels.

Hopelijk volgende week verder als deze terug is van de spuiter!
Reply With Quote