View Single Post
Old 22-05-2015, 15:26
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore

aan dat logo heb ik werk gehad, VEEEEEEEEEL werk.
allereerst was ik begonnen om die pixel per pixel te tekenen .
daarna heb ik die hexadecimaal gemaakt, maar ook dat was VEEEEEEEEL teveel werk (512 hexadecimale tekens te tekenen).

en daarna een beetje gaan denken. 3 cirkels en 12driehoeken getekent om het logo te maken . 15regeltjes easy code dus

ondertussen al wat mooier gemaakt in de cijfertjes. ben nu aan het overwegen om een dashboard te nemen die een benzinemeter onderaan had steken (groter gat dan het klokje) en daar dan een groter display achter te steken. helaas is men groter display (1,8") te klein voor zo een gat. zou dan naar 2,2" ofzo moeten gaan.
kan er wel meer gegevens kwijt dan.

datum en tijd toegevoegd:

het logo laag ik 15sec staan om de auto genoeg tijd te geven voor het voorverwarmen. zou ik direct metingen uitvoeren, krijg ik absurde cijfers omdat de accuspanning te laag is (108liter brandstof en -14°C ofzo). omdat ik altijd met gemiddeldes werk, zou het dus een paar minuten duren voor die van 108liter naar bv17liter zou gaan (telkens de helft omlaag, dus 108 naar 63, naar 40, naar 28,....)
Reply With Quote