10-05-2015, 20:27
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by tim_j
zo op de foto's afgaand is het absoluut geen troep.maar een mooie kar!
|
Na ja, zoals gezegd zijn de fotos niet recent, behalve die van onder de kap dan. De wagen heeft zijn orginele lak, en hier en daar wat dingetjes. De wagen heeft voor 90% van zijn leven altijd binnen gestaan, dus gelukkig ook geen echte roestvorming oid. Behalve dan wat ik zei onder het achterruitje links een plekje. Verder had ie nog een (booskijker...), maar die vloog eraf bij 2xx plus op weg naar werk een paar maanden terug. Toen is ook de voorschade erbij gekomen(trekhaak), en is houtje touwtje gerepareerd toen omdat de wagen tijdelijk als woon/werk werd gebruikt.
Ook is bijvoorbeeld het schermpje in het tt dashboard naar de knoppen, geeft blurrie aan ipv normale data. En hapert de toerenteller. Ik heb er verder nog niet naar gekeken ivm tijd, maar echt spannend zal het niet wezen. Leuk is dat er maar voor zover ik weet 2 eigenaren zijn geweest, het idd een orginele nederlander is(voor zover dat wat scheelt). Het blok/bak/kabelboom/dashboard enz. Toen bij Koen is gehaalt uit een verse schade tt en verder in hele goede staat is. Ander inlaatspruitstuk, chip(230pk), chargecooler, maar dan wel weer bagger remmen, zeker voor het blok wat er nu in zit.
|