View Single Post
Old 29-04-2015, 18:57
VWCaddymk1's Avatar
VWCaddymk1 VWCaddymk1 is offline
Forum Regular

Het ontvangen van de radiateur duurde langer dan gepland maar uiteindelijk heb ik nu wel eentje van redelijk goede kwaliteit (Hella) binnen.

Dat was allemaal zo'n beetje een maand geleden, toen even met de caddy gereden

Helaas begon vanaf +/- 2000 toeren de zoemer van de oliedruk te jengelen.. ..en het olielampje bleef branden. Bedrading maar eens gecheckt en dat leek goed te zijn. Ik reed niet met een prettig gevoel, want ondanks dat er een goeie oliepomp in zit, wist ik niet of de oliedruk ook goed was..

Dus maar de volgende meters aangeschaft en in het onderste dashboard deel verwerkt:

Kabelboompje met stekker gemaakt, (kabelboom is momenteel netjes ingetaped).

Alles goed en wel , was ik de auto stationair aan het draaien, valt het onderste gedeelte van het spaghettispruitstuk naar beneden .

Dus nu werd het (iets eerder dan gepland) tijd voor een opmaat systeem . Dit laten uitvoeren in Bunschoten-Spakenburg bij Crooke-Tuning. Ze hebben echt goed en netjes werk afgeleverd

Erg blij mee .

Helaas liepen mn beide voorremmen zo goed als vast op de weg naar Bunschoten toe .. Gedeelte van het poedercoat was de boosdoener, Ik heb niet goed genoeg alle delen vrijgemaakt waar beweging in komt..

Alles uit elkaar gehad, en weer even een spuitbusje hittebestendig rood over sommige stukjes heen, nieuwe blokken erin en voilla

Vrijdag wordt de caddy als het goed is uitgelijnd, daarna hopelijk eindelijk eens het gaspedaal diep intrappen
Reply With Quote