View Single Post
Old 22-04-2015, 14:02
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Van Limburg
Goeie beslissing! Waarom twijfelde je eigenlijk in de eerste plaats? Forum staat toch open voor vernieuwing?

We doen veel meer werk en projecten dan wat er hier op dit Forum staat. Als ik al deze projecten plaats, kost mij dit veel tijd om bij te houden en ik wil niet die persoon zijn die dit alles post voor het krijgen van aandacht of om stoer te willen zijn.

Ik ben een simpele-boeren-lul en dat zal en wil ik ook blijven. Het gaat mij nog steeds om waar het ooit mee begonnen is en niet om te pochen en om te laten zien wat wij wel niet kunnen, want ik had dit nooit gekund zonder de mensen die ik om mij heen heb en de mensen die mij dit werk gunnen.

Ik plaats dit Bentley project omdat ik dit zie als een zeer bijzondere kans als een soort van beloning dat hard werken, eerlijk zijn, andere helpen enz. soms wel lonend kan zijn.
Ik weet ook maar al te goed dat er mensen zijn die keihard knokken en dit evengoed niet redden, maar ben erg dankbaar dat ik deze kans wel heb gekregen.

Veel mensen zien de VW's maar als een soort van hobby al gaat dat veel verder dan deze Bentley natuurlijk. Het is dit project die het grote publiek bereikt en zorgt voor een stukje erkenning voor het bouwen van dergelijke projecten
Reply With Quote