View Single Post
Old 16-04-2015, 18:33
VwGolfMK2VW VwGolfMK2VW is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by wessel97
hoppa! mijn dag kan niet meer stuk

vandaag naar de RDW geweest voor een kenteken en binnen een half uurtje stond ik weer buiten met de papieren om bpm aangifte te doen, het kenteken komt hopelijk volgende week ergens binnen, dan kan ik mooi platen bestellen.

heb vandaag dus ook een heel eind gereden, onder andere zodat ik de auto goed kan leren kennen. hij mag dan verlaagd en stug zijn maar ik vind hem toch echt niet verkeerd rijden.

maar ik heb toch een vraag mocht iemand hier meer van weten. ik kreeg een waarschuwing van de RDW daar dat mijn uitlaat te veel herrie maakte. en als e me daarmee pakken zou dat me 380 euro aan boete kosten en word mijn kenteken ingevorderd en moet ik het probleem fixen en op nieuw naar de RDW. hij vertelde dat de uitlaat afgekeurd zou worden door de politie omdat hij knettert.. iemand die daar meer kennis van heeft toevallig?

Niet te druk over maken.. Ligt er een beetje aan hoe je rijstijl is of ze je pakken ja of nee.

Rijd al enkele jaren motor en elke motorfiets die ik gehad heb zat dubbel en dwars boven het aantal db's wat deze produceren mag.. En ben er nog nooit voor aangehouden, zelfs nog geen waarschuwing